در نصیر شهر افتتاح شد:
با حضور معاون استاندار تهران مجموعه ورزشی پارس با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ 22 February 2023
مجموعه ورزشی پارس با حضور معاون استاندار 
 
همزمان با چهل و چهارمین ایام الله دهه مبارک فجر، مجموعه ورزشی پارس با حضور محسن نایبی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین نوروزی نماینده مردم شهرستان رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، امیداحمدی فرماندار، عروجی معاون امورفنی و عمرانی فرمانداری، فرشاد شهسواری شهردار، علی عبدی رئیس شورای اسلامی، محمد رضا تیمور پور نائب رئیس، حجت الاسلام والمسلمین ربعلی عبدی سخنگو، مسعود اصغری خزانه دار و علی محمودی اعضای شورای اسلامی نصیرشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
(توزیع عادلانه امکانات و اجرای پروژه ها با توجه به نیاز محلات)
 
حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح مجموعه ورزشی پارس افزود: توزیع عادلانه امکانات و اجرای پروژه ها با توجه به نیاز محلات از جمله شاخصه خوب شهرداری و شورای اسلامی نصیرشهر است که بخصوص در محلات کم برخوردار انجام می شود.
 
(نگاه شهرداری و شورای اسلامی توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر است)
 
مهندس شهسواری در این مراسم به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با اشاره به اجرای طرح های بزرگ عمرانی، ورزشی و فرهنگی اظهار کرد: امسال نصیرشهر به کارگاه بزرگ عمرانی مبدل شده و طرح های خوبی از سوی شورای اسلامی مصوب و در سطح منطقه به اجرا درآمده است.
 
سپس گفت:مجموعه ورزشی پارس دارای زمین چمن مصنوعی با سکوی تماشاگر، زمین والیبال و بسکتبال، رختکن، بوفه، پارکینگ و سرویس بهداشتی است که در مساحتی بالغ بر ۵۶۰۰ متر مربع احداث و به بهره برداری رسید که احداث این پروژه ورزشی با نگاه توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر صورت گرفته تا همه شهروندان بتوانند از امکانات بهرمند شوند.
 
شهردار نصیر شهر در پایان تصریح کرد: نگاه شهرداری و شورای اسلامی توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر است و در این راستا با افتتاح بوستان شهید مفتح و سایت ورزشی شهید مفتح در محله ای کم برخوردار گام اولیه را برداشته و این طرح ها تا گسترش عادلانه امکانات ادامه دار خواهد بود که شامل زمین چمن مصنوعی با سکوی تماشاگر، زمین والیبال، فضای تفریحی، پارکینگ ، بوفه ، رختکن و سرویس بهداشتی می باشد که با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال  و در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع احداث می شود.
 
(عدالت ، محور تصمیمات شهرداری و شورای اسلامی نصیرشهر است)
 
مجموعه ورزشی پارس با حضور معاون استاندار 
 
رئیس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی افزود: توزیع عادلانه، محور تصمیمات و مصوبات شورای اسلامی و پروژه های شهرداری است و استفاده همگان از امکانات شهر و توزیع عالانه در همه محله ها توجه به حقوق شهروندی است که شورای اسلامی شهر بعنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری به آن توجه ویژه دارد.
 
وی در ادامه بیان کرد: شورای اسلامی حامی شهرداری در اجرای طرح های عمرانی است و بهره برداری از پروژه های مختلف سرانه ها توسعه می یابد.
مجموعه ورزشی پارس با حضور معاون استاندار 
 
عبدی در آخر خاطر نشان کرد: شورای اسلامی در دور ششم مصمم تر از گذشته به مطالبات شهروندان توجه می کند و محور مصوبات را عدالت در توزیع امکانات قرار داده تا همگان به اندازه استفاده کنند.
 
(پارکینگ عمومی شهرداری نصیرشهر آغاز به فعالیت کرد)
 
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پارکینگ شهرداری نصیرشهر فعالیت خود را آغاز کرد.
 
با واگذاری پارکینگ عمومی شهرداری نصیرشهر به پیمانکار جدید، فعالیت این پارکینگ همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کلید خورد.
 
گفتنی است این پارکینگ ظرفیت پارک بیش از ۱۰۰ خودرو را داراست و با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته همجوار دهکده سلامت و نشاط شهید سلیمانی طراحی و اجرا شده است.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار